Ofte stilte spørsmål

Jeg ønsker å heve mitt kjøp.


Om du ønsker å heve ditt kjøp må dette gjøres gjennom Apple eller Google. Alle kjøp i våre apper går gjennom Apple og Google. Dessverre kan ikke vi hjelpe deg med heving av kjøp.




Jeg har kjøpt feil app, og ønsker penger tilbake/bytte app.


Dette må gjøres gjennom Apple eller Google. Alle kjøp i våre apper går gjennom Apple og Google. Dessverre kan ikke vi hjelpe deg med heving av kjøp. Beklager dette!




Jeg har funnet en bug/feil i appen.


Vi jobber nå med en større oppdatering av Teoriappen. Dette betyr at det snart vil rulles ut mange nye funksjoner, og at alle feilene som er i den nåværende appen vil fikses.

Beklager eventuelle bugs du måtte oppleve i mellomtiden!




Jeg har byttet telefon. Hvordan får jeg tilgangen tilbake?


Send vår support (m.me/teoriappen) kvitteringen på ditt kjøp (vi MÅ ha kvittering). Denne har du mottatt på mail fra Apple eller Google når du kjøpte appen.

Sørg også for å fortelle supporten om du har iPhone eller Android.




Fungerer familiedeling for Teoriappen?


Nei, dette fungerer dessverre ikke.